فانوده

تفریحی - برنامه نویسی - پایتون - جاوا

فانوده

تفریحی - برنامه نویسی - پایتون - جاوا

آموزش برنامه نویس پایتون - تعبیر خواب - دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

منوچهر مطیعی تهرانی در تعبیر خواب عروسی می گوید : دیدن عروسی  در خواب ها به هیچ وجه خوب نیست. تمام معبران عروسی را عزا دانسته اند و عروس را بلا و فتنه و آفت و مصیبت. تنها یک مورد بد نیست که عروس را به نام و مشخصات بشناسید تازه در این مورد هم تردید فراوان وجود دارد و شرایطی است که توضیح آن وقت می گیرد و بیشتر ایجاد تردید می کند. اگر کسی در خواب ببیند که داماد شده و نداند عروس کیست و چه نامیده می شود به هیچ وجه خوب نیست چون معبران نوشته اند پایان عمر چنین کسی نزدیک است.

ازدواج کردن : سود ، خوشبختی، در برخی موارد میتواند به معنای اختلافات نیز باشد اگر خواب ببینید با فردی خارجی ازدواج میکنید ، نشانه آن است که با دیگران به دعوا ومشاجره خواهید پرداخت .

اگر زن یا شوهر عروسی خودشان (همسر خود با خود) را در خواب ببینند که به خوشی باشد نشانه ی شادی در زندگی ست .

اگر ببیند که زن (شوهر دار )  یا مرد (زن دار) با کسی دیگر یا همسر خود با دیگران  ازدواج می کند ، یک مشکل بزرگ در پیش است .

دیدن شوهر در خواب : امیدهای واهی

متن کامل در تعبیر خواب عروس


  • ۹۶/۰۱/۱۹
  • سینا پارسا

نظرات (۴)

سلام.خیلی ممنون از سایت خوبتون. مرد مجردی هستم . خواب دیدم تور"لباس"عروس نارنجی قرمز پوشیدم و عروسی خودم بود و دارم میرقصم و نمیدونستم داماد کیه. و خیلی خوشحال بودم و اطرافیانم سیاه پوش بودن.تعبیرش چی میشه؟؟؟،
سلام.من دقیقا همین خواب رو دیدم. 😱عروسی کردم اما نمیدونم زنم کیه. اصلا ندیدمش. برم اماده شم برا مردن. هییییی روزگار . گلی بودم در ایام جوانی. جوان بودم نکردم زندگانی😢
خواب دیدم که دارم عروسی میکنم اما نمیدونم خانمم کیه
خواب دیدم دارم عقد میکنم زنم رو ندیدم خیلی سخته روانم درگیره خدا منو ببخش ن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی