فانوده

تفریحی - برنامه نویسی - پایتون - جاوا

فانوده

تفریحی - برنامه نویسی - پایتون - جاوا

آموزش برنامه نویس پایتون - تعبیر خواب - دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

خالد بن علی بن محد العنبری گوید :

دیدن ماهی در خواب، اگر تعداد آنها مشخص و قابل شمارش بود به زن و اگر تعداد آنها بیشمار و نامشخص بود به مال و غنیمت تعبیر میشود. اگر ماهی زنده باشد به کنیز یا دختر باکره تعبیر میشود. اگر کسی در خواب ببیند که به ماهیگیری رفته است، خیر و منفعت مییابد.


تعبیر خواب ماهی قرمز ، ماهی گلی ( ماهی قرمز عید و هفت سین ) :

دیدن ماهی قرمز و ماهی زیبا و تزیئنی و و زینتی و فیل ماهی در خواب نشان شادمانی و نشاط است اگر حوض پر از ماهی قرمزیا چشمه ماهی بینید نشان از اتفاق بسیار خوب و شادی مانند ازدواج یا بدنیا آمدن فرزندی در خانواده می باشد . اگر ماهی قرمز را درآکواریوم یا تنگ یا در ظرف بینید شادمانی و نشاط لحظه ای هست . اگر ماهی قرمز مرده یا ماهی قرمز کوچک مرده در آب باشد یا خشکی تعبیرش این هست که بعد از شادمانی ناراحتی و اندوه می آید . اگر ماهی در حال جان دادن باشد یا نیمه جان باشد  یعنی باید تلاش خود را زیادتر کنید در زندگی و اگر ماهی یا ماهی قرمز را نجات دهید یعنی تلاش شما به ثمر می رسد و نتیجه اش شادمانی خیلی زیاد و یا ثروت زیاد است .

خوردن ماهی  و بودن ماهی در غذا یا ماهی شکم پر یا کپور ۲ تعبیر دارد  یکی نشانه سفر یا مسافری که منتظرش هستید می باشد و دیگری تعبیرش نشانه ضرر دیدن از زیر دستانتان می باشد . اگر ماهی پلو باشد شادی چند روزه داید که به خیر است .

برای دیدن متن کامل تعبیر خواب ماهی بروید به تعبیر خواب ماهی


  • ۹۶/۰۱/۱۵
  • سینا پارسا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی