فانوده

تفریحی - برنامه نویسی - پایتون - جاوا

فانوده

تفریحی - برنامه نویسی - پایتون - جاوا

آموزش برنامه نویس پایتون - تعبیر خواب - دانلود آهنگ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تعبیر خواب دندان پوسیده یا شکسته ، خراب ، چرکی ، خراب شده ، پوسیده شده ، کرم خورده ، سوراخ  : گرفتار دشمنی می شود .

گفتم که دندان های کرسی همسر و پدر و مادر هستند و دندان های پیشین فرزندان و خواهران و برادران. اگر بیننده خواب ببیند که دندانش را کرم خورده و درد می کند گرفتار دشمنی شود. اگر فقط درد دندان داشت گرفتار قرض و بدهی می شود و وامدار می گردد. اگر بیننده خواب ببیند که دندان هایش سفید و براق است زندگی خانوادگی رونق و جلا می یابد و حادثه ای خوب برای او و خانواده اش اتفاق می افتد.افتادن دندان در خواب به چه معناست؟

خیلی ها خواب بد افتادن دندان را به شکل های عجیب و مختلف می بینند، اما این خواب متداول واقعاً چه می خواهد به ما بگوید؟


متن کامل تعبیر در لینک تعبیر خواب دندان
افتادن دندان در خواب می تواند تعابیر مختلفی داشته باشد که در این پست به آن ها خواهیم پرداخت به ادامه مطلب بروید .

از لحاظ روانشناسی

۱٫ تحول
اگر در خواب ببینید دندانتان افتاده یا بلایی سرش آمده مطمئناً پس از بیدار شدن حس وحشتناکی خواهید داشت، و بدتر از همه این که خواب افتادن دندان یکی از متداول ترین خواب های تکرار شونده است.
این خواب ممکن است نمادی از وقوع یک دوره تحول و گذار در زندگی شما باشد. احساس وحشتناکی که به خاطر افتادن دندان در خواب به سراغتان می آید می تواند نشأت گرفته از اضطراب و تردیدی باشد که در زمان بروز تغییرات تجربه کرده اید.
پس شاید تعجبی نداشته باشد که معمولاً کودکانی که در مرحله گذار به بلوغ هستند، و زنانی که به تازگی وارد دوره ی یائسگی شده اند، بیشتر از دیگران خواب افتادن دندان می بینند.

۲٫ احساس ناامنی و تزلزل
خواب افتادن دندان
افتادن دندان در خواب می تواند اشاره ای باشد به احساس ناامنی که در وجود خود دارید. شاید تصویری که از ظاهر خود دارید ذهنتان را مشغول کرده یا این که نگران طرز فکر و رفتار دیگران نسبت به با خودتان هستید.
وقتی دندان های شیری کودک می افتد اطرافیان معمولاً قیافه اش را مسخره می کنند. این چنین است که خاطره بدرفتاری، تمسخر و جدی نگرفته شدن به خاطر افتادن دندان در ژرفای ناخودآگاه ما رخنه می کند. بنابراین اضطرابی که به خاطر افتادن دندان در خواب پیدا می کنید میتواند نمادی از نگرانی هایتان درباره ارزشی که به خود می دهید، تصویری که از خود دارید، و برخورد دیگران با شما باشد.
اگر دقت کرده باشید این خواب معمولاً همزمان است با یک موقعیت اخیر در زندگی که طی آن احساس کرده اید کسی شما را جدی نمی گیرد یا با شما برخورد تمسخرآلود و تبعیض آمیز دارد.

  • ۹۶/۰۱/۱۴
  • سینا پارسا

نظرات (۱)

  • https://bit.ly/smashItGG
  • Hey there! This is my 1st comment here so I just wanted to
    give a quick shout out and tell you I really enjoy reading through
    your articles. Can you recommend any other blogs/websites/forums that cover thhe same topics?
    Thank you!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی